1. برای خرید محصولات مورد نظر خود بصورت غیر حضوری، با کارشناسان فروش هایپر تره بار از طریق تلفن و یا اپلیکیشن های موبایلی بصورت آنلاین تماس بگیرید.
    2. کارشناس مربوطه با دریافت اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر و تعداد مورد تقاضای شما، آن را از نظر موجودی و محصولات مشابه احتمالی امکان سنجی کرده و با ارائه مشاوره مشخصات محصولات پیشنهادی اعم از عکس،قیمت، نام رقم، نوع پایه، نحوه ارائه را در اختیار شما خواهد گذاشت.
    3. در صورت مورد تایید بودن سفارش از جانب شما کاغذ خرید صادر شده و پس از پرداخت، سفارش در لیست ارسال قرار میگیرد. ارسال سفارش با توجه به تعداد ارقام و انواع آنها بین یک تا ۳ روز کاری زمان می برد.
    4. سفارشات پس از بسته بندی از خزانه خارج شده و ارسال به سه صورت انجام می شود؛
      • – اتوبوسرانی: سفارشات به باربری اتوبوسرانی طرف قرارداد هایپرتره بار تحویل می گردد. بیجک باربری برای رهگیری بار برای مشتری ارسال می گردد و مشتری در موعد مقرر بار را از نزدیک ترین ترمینال در شهر خود تحویل می گیرد.
      • – باربری (ماشین های سنگین): سفارشات چند تنی بسته به مقدار بار با وانت سبک، سنگین و یا خاور و تریلی مستقیما به آدرس مشتری ارسال می گردند.
      • – سواری: سفارشات کم توسط ماشین های کرایه ای برای مشتری ارسال می شود.
    5. هایپرتره بار پس از اتمام پروسه خرید و تحویل سفارش به مشتریان عزیز همواره پاسخگوی مشتریان برای ارائه مشاوره های لازم، خواهد بود.